"Bloggarna på fortet"

Fångarna på fortet är tillbaka! Första avsnittet är med bara bloggare.
Alltså seriöst? Kunde dom inte komma på något bättre?
Och så ska dom ha med Kissie, BB och Paow etc. Det kommer bara bli massa bråk, fattar dom inte det själva? För att inte tala om hur mycket det kommer bloggas om hur alla personerna betedde sig senare efteråt.
Visst det kan ju vara kul att titta på, men jag tycker ändå att dom har gått lite för långt med det hela.

Det sägs också att www.anagina.blogg.se ska vara med, då kan det ju verkligen vara värt att titta på, eftersom att hon är så sjukt underhållande!

Men snälla, Kissie? Av alla människor som bloggar så väljer ni Kissie?! Detta kommer aldrig att fungera.
(Om inte det bara är ännu en lögn hon spridit ut? Vem vet?)

Men okej, nu är det ju inte jag som bestämmer vilka som är med och inte, men ni kunde väl iallafall tagit mig istället? Haha nej men jag hade nog förlorat både självkänslan och medvetandet.


Bild från Google

Och just det, jag har bytt design för er som inte såg det.

Kram!


Kommentarer.
» Ronja

Din blogg är jätte fin! :]

2010-06-15 // 21:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback