Bloggrenovering + fem saker i mitt rum

Här sitter jag, och beundrar hur bra jag är i skolan. Nej, men jag fick mina betyg idag, alltså betygen för årskurs 8.
Såhär ser mina betyg ut denna terminen

Ganska stolt över mig själv faktiskt! Sträcket betyder inte IG utan att vi inte hade det ämnet.

Sen var jag bara tvungen att köra en liten egen variant på hisslista.
Fem saker i mitt rum som jag tycker om just nu.

nr1.

Min kära dator! Är ni förvånade?

nr2.

Min åh så kära Nikon D60 som jag snart haft i två år. ÄLSKAR.

nr3.

Nokia 5800 XpressMusic. Du krånglar men gud vad du är underbar.

nr4.

Min kära sköldpadda, Mini Piggelina. Man kan inte tro att såna här djur har sådan UNDERBAR personlighet!

nr5. (alla tänker typ "SÄNGEN" men nej! Jag HATAR att sova. Det värsta som finns, verkligen!)
Nej, inte min säng alltså, utan mitt godis!

Och just det, jag jobbar med en liten renovering på min blogg, kanske kommer ny design imorgon, kanske ikväll, ni får stay tuned och kolla!

Kram!

Kommentarer.

Ufattelig fin blogg :)

2010-06-09 // 23:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback