cha cha bloggen

Alltså, cha cha bloggen!
Nej hihi va rolig jag är! Jag är faktiskt hemma nu, från Småland.
Idag var det utmaningen på teatern. Det går ut på att alla grupper får ett tema. Årets tema var färg och våran grupp, Hicka på latin, fick rosa. Sen hade vi en karaktär vi skulle spela. Vårat lag valde fjortisar. Har aldrig haft så kul, helt seriöst! Vi hade en femkamp uppe vid sjön, och under en av tävligarna skulle man samla vatten, och alla medel var tillåtna. Det slutade med att en i en annan grupp drog ner mig i sjön, jag slog i mitt knä, tappade en strumpa och var allmänt iskall. Men det var roligt!

Här kommer lite bilder, och som sagt, INTE seriösa.

Jag och Marcus

Hej fjortz.

Marcus

Mimmi

Hej hej fjortisar hej på er fjortisar.

Hej jag blev slängd i sjön!

Ibland är man snygg, ibland är man fjortis. Kul kul!

Kanske lägger in ett videoinlägg senare, kram!


Kommentarer.

Söööta ni e!! Speciellt Marcus! ;)

2010-06-14 // 14:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback