Dags att rensa garderoben?

Jag har funderat på det länge nu, jag har så sjukt mycket kläder som jag inte använder.
Men det är också väldigt kul att rensa, man hittar mycket som man inte visste att man hade,
saker som man kan använda igen, som var inne tidigare.
Jag blir alltid så glad av kläder, jag är nog lite utav en shopaholic, om jag ska vara ärlig.

Såhär kan en garderob se ut (t.ex min)


Kläder som inte orkat skutta till tvättkorgen.


En ganska full garderob, eller vad säger ni?

För att inte prata om byrån. Får väl börja fylla ut nedersta lådan.

Jag är verkligen jättesugen på att gå på secondhand!
Det finns alltid något roligt att hitta, och man blir ju nästan helt ensam om att äga det!
Fast, jag behöver egentligen inte nya kläder. Jag har ingen plats.

Och just det, imorgon ska jag köpa ny bikini och en klänning till konfirmationen!


Oj oj.

puss och kram! :)


edit: hahahaha märkte nu att jag inte ändrat min kalender på 2 månader.

Kommentarer.

Du ee en riktig shoppaholic:O<3

2010-06-03 // 22:18:53

Känner igen det där, behöver rensa min garderob också!

2010-06-06 // 01:00:09
» NELLY

fin header :)

2010-06-06 // 20:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback