Det mysigaste som finns måste ändå vara...

Det mysigaste som finns måste ändå vara att vara ute i naturen. Idag var vi på pilgrimsvandring, utan mobil, utan klocka och allt elektroniskt. Visst man blev svettig, fick både myggbett och knottbett, och fick ständigt kolla efter fästingar, men annars var det mycket trevligt. Vi gick i typ 5 timmar, eller något, är inte riktigt säker. Jag är så mesig när det gäller fästingar, jag får panik, och samma sak med myror. Plus att jag har haft typ världens kramp i magen både idag och igår, just därför kunde jag inte skicka inlägg igår. Nu är jag påväg till våra rum, för vi har precis kommit från stranden, där vi fick göra ansiktsmasker, bada och basta. Dagens citat, komfirmand som ska tvätta händerna i sjön: ''ta inte allt vatten!''. Sen blir det massor av härliga skratt. Kram från helsjöns komfirmationsläger 2010!


Kommentarer.
» Anna

du har enooooooooormt snygg näsa

2010-06-24 // 18:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback