Måste testa att mobil blogga nu, eftersom...

Måste testa att mobil blogga nu, eftersom att jag ska vara borta i TRE veckor. Jag kommer typ längta hem massor, och jag som är så mörkrädd och allt, kommer typ gråta mig till sömns varje natt. Haha okej kanske inte, men jag är iallafall orolig för att jag kommer vara väldigt rädd där. I värsta fall får jag väl krypa ner i någon annans säng och sova med den. Haha, fegisemelie. Nej men det ska faktiskt bli kul att få komma ner till helsjön igen, har inte varit där sen i mars. Skickar med en bild också som är från helsjön. Och så ska jag försöka att blogga ungefär var annan dag. Kanske mer om jag saknar det för mycket. Tydligen kom bara bilden fram.. Det är kapellet.


Kommentarer.

så fin blogg:)

hvilke planer har du for helgen?

2010-06-19 // 12:08:48
» tobbs

hej söt blogg du! :D



läget då?

2010-06-19 // 15:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback