Nytt nytt nytt

"Nej nu ska jag inte köpa fler kläder!" Men ändå kan jag inte låta bli.. Är det något fel på mig eller?
Var i Kungälv och smög in på MQ och Lindex. 
På MQ köpte jag ett vanligt långt linne och en jätte mysig kofta.
På Lindex köpte jag ett brunt smalt flätat bälte.
Så här såg det ut när jag hade satt ihop det med blanka leggings från rut M.fl.

Bilden är tagen med mobilkamera hos min kompis, och jag har uppsatt hår, som jag ALDRIG brukar ha. Så jag ser lite freaky ut. 

Och, idag var jag hos läkaren!
För år 2007 så bröt jag min fot. Jag var hemma hos min mormor och spelade fotboll med min lillasyster och min kusin, och min fot fastnade i en grop i gräsmattan och kroppen vred sig.
Så jag hade en väldigt stor spricka igenom benet och det ända sättet att fixa det med var att operera och sätta in en skruv. Nu är min fot superbra och enligt läkaren så är det inte många som har lyckats läka så bra som jag, jag hade tydligen också bra rörlighet i foten, vilket jag är glad över!
Vet inte om försäkringsbolaget vill ge mig pengar, men isåfall är det för mitt 19cm (läkaren mätte) långa ärr över smalbenet och att jag har nedsatt känsel på "fotryggen".
Vi får allt hoppas!




Och så en sista sak, förlåt för svärord men.. Jag är så jävla trött på att folk säger att dom bryr sig, och sen när det väl gäller så skiter dom i en! Jag bryr mig om ALLA, jag bryr mig tillochmed för mycket om folk, och sen påstår dom ändå att jag "bara bryr mig om mig själv"! Okej, bry dig inte om mig då, men kom fan inte och säg att jag inte bryr mig för du kan fan inte läsa mina tankar!


Kram!

Kommentarer.

tackar! allt bra med dig då?:)

2010-06-15 // 21:35:54

härligt! jo,det är bra med mig:)

2010-06-15 // 21:49:59

yes:D vad ska du göra imorgon då?:)

2010-06-15 // 22:28:33

jag ser inte vad du köpt :P men den verkar snygg df du köpte den ¨^ hoppas du får en fin dag!

2010-06-16 // 06:59:52

jaha okej,vad roligt!:) nej, jag ska nog snart gå ut och lägga mig i solen och sola:)

2010-06-16 // 11:19:01

do it ^^ ja :$

2010-06-16 // 12:29:08

ja:D jaha, okej vad tråkigt..

2010-06-16 // 14:35:26

ja, exakt!:)

2010-06-16 // 20:51:40

det är inte jag som skrivit, det är från en låt:)

2010-06-16 // 21:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback