rubriktorka

Haha kunde inte komma på någon vettig rubrik.
Har precis kommit hem från Mötesplats Ungdom, gjorde lite plock och pill, hade picknick m.m. Jätte mysigt!
Sen fick vi massa ståltråd att göra saker med. Det var typ tjock och ganska böjlig ståltråd och jag började göra något random.
Resultatet blev en liten silverkedja.

Satt och böjde de där små silver ringarna i typ en timme. Ja, JAG. Stolt.

Måste kolla på Kärlekens språk igen..
Såhär ser föresten framsidan ut

Bilden är tagen från Google.

Men nu ska jag gå och titta på den.
Och fick aldrig någon bra bild på mina kläder så får fixa det när jag kan.

Kram!

Kommentarer.

fin blogg :)

2010-06-17 // 09:30:33

jo, tycker jag med:)

2010-06-17 // 16:32:38

Skitbra film!!

2010-06-18 // 09:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback