Skrev ett blogg inlägg som av någon kons...

Skrev ett blogg inlägg som av någon konstig anledning inte kom fram.. Aja det kanske var lika bra. Snygg bränna jag har eller vad säger ni? Jag vet att jag inte är smal, och inte snygg men det skiter jag i. Idag var iallafall första gången jag badade! Och jag vågade hoppa från klippan, hur vet jag dock inte. Nu ska jag lägga mig och läsa mormorsmysteriet! Den är så grymt mysig, och den är skriven av Elsie Johansson. Och så ska jag fläta min kompis hår också, kram och puss!


Kommentarer.

sv allt bra här också :D

2010-06-30 // 13:46:44

sv allt bra här också :D

2010-06-30 // 13:46:44

Svar>> jahaaa, okej :) då förstår jag!



Händer nåt kul imorgon?

2010-06-30 // 19:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback