Accessoarer och lite tankar

Jag har satt in Translate Google, för norska och danska bloggar främst, men också för andra länder.

Måste bara påpeka en sak. Vem vill egentligen läsa mamma bloggar?
"Hej, idag har Lukas ätit burkmat, MUMS va han tycker det är gott! Men han råkade kräkas lite på sin tröja så den fick vi tvätta av."
Hur intressant är det egentligen?! Eller typ folk som bloggar om vad dom gjort idag?
"Idag var jag med min kompis och vi kollade på tv. Nu ska jag sova. Godnatt."
Spännande så att man nästan kissar på sig eller hur?
Nej.
Inte heller vill man läsa bloggar som "fjortisar" har skrivit.
"Awssoh tiewph idahh hawr jahh tiewph nthe gjårth någowth."
Okej, jag fattar typ hälften av det du skriver. Plus att dom alltid klämmer in massa smileys.

Men nog med klagande nu.

Jag tänkte visa mina favorit accessoarer. Halsband, armband och ringar.


Köpt på Glitter

Tror att detta också är köpt på Glitter

Ingen aning vart det är köpt

Ingen aning heller. Jag älskar att det bara är kedja, utan hängsmycke.

Bik Bok om jag inte minns fel

Köpta på UVX

Fick detta från min kära syster för ungefär 2 år sedan.

Detta armbandet har jag väl haft i ungefär 4 år, men gillar det verkligen!
Man kan väl egentligen köpa det i de flesta smyckesbutikerna.

Matchar till det flesta klädesplaggen också. Åh jag älskar smycken.

Men sen tröttnar jag lite och går och fikar istället.


Mums!

Kram säger tjockisEmelie!

Kommentarer.

fin blogg :)

2010-06-10 // 16:16:49

sv; ja det är iofs sant det du säger! :) men jag valde iallafall dem beiga :)

snygga accessoarer du köpt!

2010-06-10 // 17:36:14

wow så vackra - man vill liksom ha allt!!!!

2010-06-10 // 20:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback