det går väl fler bussar?

önskar att du kunde
älska mig lika mycket
när du står framför mig
som när du berättar

allt har en baksida
kärleken har sina fel
och dom har jag så noggrant
plockat ut i dina ord

mitt hjärta slår i otakt
med ditt hjärta men
jag kan inte hjälpa att
jag älskar dig som jag gör

jag höll mig flytade på dom
tankebubblor som du skapade
fast dom sprack varje gång
du såg mig i ögonen

du kysste mina ögonlock
för att jag inte skulle se
att du som alla andra
älskade någon annan

jag tror jag missade dig
någonstans i mitten
men varför är jag orolig
det går väl fler bussar

Kommentarer.

Dina dikter är fina >: <3

2010-03-21 // 00:23:29

tackar(: <3

2010-03-30 // 23:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback