dikt :p

jag vill kyssa dig
när solen kysser jorden

och när sista stjärnan faller
vill jag önska mig fler

ett eget stjärnhav
så att vi kan sitta kvar

medans du blev svag blev jag
stark som eifeltornet

stadigare än allt annat
men dömd att stå själv

som en stum som skriker sig hes
ropar tomheten efter något lika tomt

var det kanske den tomhet
som tidigare varit våra andetag?

jag vet inte riktigt vart jag får allt ifrån, jag måste vara lite skev :)
funderar över om jag ska lägga ut en dikt eller flera dikter samtidigt? blir det för mycket dikter att läsa?
kan inte någon som läser typ kommentera så jag får veta? :)
tack :D

Kommentarer.
» Anna

Inte för mycket! Mer ;)!

2010-03-05 // 23:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback