DIKT!

Hoho, äntligen har jag lagt ner lite tid på att skriva en dikt! :)

jag sparade fotot av dig
om du kanske kommer tillbaka
fast chanserna blir mindre
för varje dag som går

Du som har henne nu
är du lyckligt lottad eller
var hon bara någon som
skulle radera minnet av mig?

jag finns ju alltid här
när du vill ha mig, ta mig
jag väntar ju på dig
kan du inte se mig längre?

kan vi inte bara glömma
allt som inte var så bra
kan vi inte leva i en fantasi
där hon aldrig är med?

(jag behöver om drömma annat är mardrömmar)


Bra/dålig?
Sen har jag en kort novell också men vet inte riktigt om jag ska lägga upp den.
Vill ni läsa den så kommentera!


TOKIGA KNAS EMELIE. ja, fula ögonbryn.

Kommentarer.
» marie

Lägga till varann på bloglovin?

2010-05-12 // 08:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback