Foton :)

Lite bilder som jag tagit i mitt hus. Nej, dom är inte det bästa du kommer se.



We are all clean in the beggining

Sometimes it feels like something is missing

mysmys och håriga armar :)

lockigt hår och lalalala :)

grejs jag vet inte :O

Nejnejnej nu ska jag skuttskuttskutta bort till teatern :)
Tränatränaträna tills på måndag! Senare ikväll åker jag till mjölby och bor i HYRlägenhet..
puss och kram :)

Kommentarer.

haha conversebilden va nice!

2010-05-23 // 13:41:32

Svar>> åh tack! blev sjukt nöjd :).



Vad tycker du om smikningen som jag la upp nyss?



KRAM

2010-05-23 // 22:51:32
» busra

Vet att jag är söt, men jag fattade ingenting av det som du har skrivit. Så nu kommenteradr jag och jag är söööööt. Jag var redan det alltid

2010-06-06 // 22:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback