I'm gonna eat what?!


Medicin.
Måste jag äta..
För jag har magkatarr! Kul, eller hur?
Men det ända man kan göra är att le och vara glad, det finns inget bra botemedel.
Visst känns det som att jag inte riktigt håller mig till mitt namn? Jag vet. Varför?
 För att jag inte orkar göra en ny blogg! Jag vill ha kvar mina gamla dikter och bilder..
Varför har man gjort det så dumt så att man itne kan ändra namn?

Föresten så har jag ingen inspiration för några dikter.

VAD ska jag skriva om? Uppskattar all hjälp jag kan få! :)


Kommentarer.

Tycker din blogg e fin som den e!!

Krya på dej nu!

2010-05-07 // 14:56:39
» Knasa

Tycker om den som den är :D !

2010-05-07 // 17:23:29

frågestund på bloggen ! :D

fråga gärna en lr flera frågor - vi svarar på allt !



länk till frågestunden : http://naattisch.blogg.se/2010/may/fragestund.html#comment



// Nathalie o Ebba

2010-05-09 // 17:32:09

USch, magkatarr suger! krya :)

2010-05-10 // 15:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback