Kreaktivitet och virus

Jag är sjuk.. Eller ja, jag mår illa.
Men jag måste till skolan såklart! På lördag blir det Liseberg med mina kära vänner
Eline, Sandra och Hanna <3

Här kommer lite bilder från idag :)



Emelies egna knäppa blandade rockinga stil :) Såhär såg jag ut ungefär fram
tills klockan 11, då jag gick hem.


BARBIE .. Hihi.. Nej men jag gjorde en barbie makeover
och resultatet blev ..


Tada! Och jag vet att ni alla applåderar där hemma! :)
Hon passade inte i blond när jag väl klippt henne.. Så hon blev lila-rosa :D


Mitt ack så stökiga och fullknökade rum! (Eller iallafall en del av det)
Ska försöka förklara så mycket som möjligt av denna bild.
Jag älskar att läsa, det syns väl.. Längst ner är Kalle Anka, sen över
kommer lite manga och över det är lite blandade böcker, bland annat
en bibel! Haha jag konfirmerar mig ju detta året.
På hyllan över böckerna står det priser. Det är från fotboll och brottning.
På de översta två hyllorna är fotografier och lite andra saker.
Kroken som är som ett hjärta hänger det inget intressant på egentligen
och över där så finns lite märken jag tagit, bl.a via simmning.
Min älskling Minis akvarium står ju där med! :)
Mini är min sköldpadda såklart. Ni får kanske se bilder på henne också:)
BTW, minn vägg är sné, det är inte bilden som är konstig.

OJOJ. Hoppas ni orkade läsa allting!
Kram!


Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback