ojskipojski

ojskipojski!

Har varit borta och i på teatern hela helgen.
Vi hade premiär idag, yey!
kommer bilder från det imorgon! :D

Här kommer grovt oredigerade bilder från Mjölby.


kjol :)

min systers hand

yey. Mjölby

blommor :)

balkongutsikt :)

kära syster <3

sommarkänsla? jaaaaaaaaa :D

Min kusins händer :)

waterfall :)

ja, samma som innan :)

:)

En liten måne :)

Och så ska ni få en dikt också :) Inte den bästa jag skrivit men.

I slutet av staden, skogskanten
i ett dike i det smutsiga vattnet
kan jag se min spegelbild

Vem är jag?
Är jag fri eller fast?
är jag blind eller döv?

är jag kall?
är jag borta?
är jag saknad?


(lever jag?)



Puss och kram! :D

Kommentarer.

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.

2011-03-29 // 17:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback