Öland

Sitter i sommarstugan på Öland och äter ballerina kladdkaka :)
Jag vill jätte gärna lägga upp bilder men jag kan inte det eftersom att
nr1. jag sitter på mammas dator.
nr2. bluetooth på mobilen vill inte sammarbeta med bluetooth på datorn,
nr3. Jag orkar inte slänga fram min systemkamera och ta nya bilder.

Nej jag skojar men ni kan få en gammal bild jag tagit nu eftersom att min dator är så dum
mot mig.

Här kommer lite känsliga kalla vinterbilder som visar mitt humör.



Oredigerade bilder :) Tagna av mig såklart, vem annars?
Och så får ni en bild på mitt lilla monster också :D
(Förövrigt den första bilden jag tog med kameran när jag fick den)

Min lilla Mini bebis :)

Men gud så bra att du roterar den precis som jag bad om också.

puss och kram, dikt kommer snart


Kommentarer.
» julie

fine bilder! :))

2010-05-15 // 19:41:55

Gilla den första bilden där snön faller =)

2010-05-17 // 18:56:17
» greta

fin blogg :)

2010-05-17 // 19:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback