Lever upp till mitt bloggnamn!

Du flyr för att 
bilden i spegeln 
inte visar 
samma leénde som förut 
det är inte längre du 
på andra sidan väggen 

Du flyr för att 
allt som var 
inte längre är 
och för att 
allt som borde vara 
aldrig kommer att bli




jag har inte tid 
att springa ikapp med 
ditt önsketänkande 

jag vill vara verkligheten 

din önskan, uppfylld 

vill inte vara 
den sista pusselbiten 
som på något sätt 
alltid lyckas försvinna



Skäms 
Inte 
Över 
Dig 
Själv 

Var 
Stolt.




Och jag leker 
långdistansförhållande 
även att du sitter 
fyra kilometer härifrån 

bara för att kunna säga 
att även om du är 
1 meter från mig 
så är du inte nära nog.



Love / Emelie

Kommentarer.

men vem e hjälte?

2010-11-16 // 20:37:42

Fin blogg :D

2010-11-17 // 17:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback