Den som lärt dig dansa ska få stående ovationer

Så som stjärnorna 
klär himlen
så pryder du din kropp
med blåmärken

försök inte dölja ärren
för jag ser dina vingar av stål
de slår upp kalla vindar
sprider frost över nakna grässtrån

och den som lärt dig dansa
ska få stående ovationer
nu dansar du i mina tankar
till skillnad från förr

men jag behöver inte tango
för jag trampar bara på dina fötter
jag har inte någon chans
jag är inte lika bra som du

så fortsätt sprida
blåmärken på änglakropp
fortsätt göra sommar till vinter
för jag orkar inte
springaikapp med tiden 

jag ber bara om lite kärlek


/bild jag målat

Love / Emelie

Kommentarer.

haha sjukt bra bild o: När jag kollade först trodde jag det var ett snyggt foto haha :o

2010-10-26 // 20:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback