Bilddagboken.

VAD är grejen med folk som är typ 30+ och använder bilddagboken? Jag fattar inte.
Inte för att vara sån och typ säga "blabla de hör inte hemma på internet" för det är inte alls så jag menar. Men om man har bilddagboken när man är 30+ så ska det vara av en bra anledning, typ att man är en fotograf eller konstnär, ingen bryr sig om dina hundar och dina blommor i din trädgård liksom.
Usch, låter som en bitterfitta men det verkar bara så ologiskt. Ni hör hemma på facebook!
Och en orelaterad bild:
Världens finaste kille med världens finaste sköldpadda.
Jag älskar er.
Vet inte hur jag ska klara mig utan dessa två när jag åker..
Puss!

Kommentarer.

följa varandra på bloglovin?:)

2011-04-10 // 22:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback