Jag saknar dig.

Nu har jag sett på "Jag saknar dig". Eller ja, egentligen såg jag den igår på bio, men har inte orkat förrän nu (är sjuk).
Helt otrolig film, finns inte ord. För de som inte vet vad den handlar om så är handligen såhär:
Tina och Cilla är enäggstvillingar på väg att fylla 15 och hormonerna går på högvarv.
De är så olika man kan bli. Tina är den populära som lägger alla tankar på smink och killar medan Cilla är den udda feministen som engagerar sig i teater och välgörenhet.
På mammans födelsedag sker en tragisk olycka och att växa upp som tonåring blir plötsligt svårare och tyngre än vanligt... Cilla finns inte kvar längre.
Vi får alltså följa Tina genom hennes tid efter olyckan och jag tyckte att den var sjukt sorglig.
Från det att olyckan hände, typ 15 minuter in i filmen, så grät jag oavbrutet.
Sjukt bra film med duktiga skådespelare.
Finns lite småsaker jag stör mig på men som absolut inte förstör i filmen, den får ändå en solklar 9 av 10!
Här är trailern:
Gråter av att bara se trailern typ. Vill se den igen.
Bästbästbästbäst.

Kommentarer.

Ser hellre Never Say Never.....

ANYWAY! Älskar din blogg!!!<3(L)

2011-08-29 // 13:43:38

fan va coolt att kissie kommenterar din blogg!

älskar också din blogg! en av mina favoriter!!<3

2011-08-29 // 15:04:26

sv: oh tack gumman! :d

2011-08-29 // 16:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback