Mysdag.

Hehe, klev precis ur badet, har bodyscrubat och allt det där, och tänkte nu sätta mig ser och fixa naglarna! Får se hur det blir, alla har typ gått av så det är väl bara att klippa av de som är kvar..
Men det blir säkert bra haha
Imorgon är världens finaste dag, men mer om det imorgon!
Puss!

Kommentarer.

Svar: Aww tack så mkt:) Javisst vi kan gärna följa varandra via bloglovin:) kram



Ber om ursäkt för sent svar

2011-12-07 // 12:09:34

Fin bild! :)

Vad tycker du om snövädret, positivt eller negativt att det börjat snöa? (:

2011-12-07 // 13:01:02
» Linn

Hej söta du!

Skulle du vilja hjälpa mig med en grej så skulle du vara super gullig (ALLA som hjälper mig får också en länk i min blogg ;) )!

Begär att få gå med i denna grupp: http://www.facebook.com/groups/100662300037621/



OM du gör det så klickar du in i det här inlägget -> http://www.nattstad.se/linnhahne?id=2149373

& kommenterar att du gjort det! Det är en tävling som jag är med i och den som samlar flest folk vinner hihi! :-D

Kram & hoppas du haft en bra dag hittills!

2011-12-07 // 15:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback