Nu ska jag berätta om dagen!

Idag är det min och Hjältes ettårsdag! Världens finaste dag någonsin, jag är så jävla kär i den där underbara killen.
Vet inte vad jag skulle gjort utan honom, herregud.
Idag har vi iallafall fikat och varit på bio! Vi kollade på Play, den var faktiskt riktigt bra, jag gillade den verkligen. Den är inte direkt som andra filmer där man följer med en story utan denna var mer som om den var "smyginspelad" och att man var där i verkligheten och faktiskt upplevde den. Inspelad i Göteborg dessutom, haha.
Träffade någon kändis från tv med som hette Janne Josefsson, han var trevlig! Haha, han satt bredvid oss på biografen. 

Gick dessutom in på Firren (fiorucci),
gud vad jag älskar den affären alltså, helt kääääääääääääääär typ.. Vill bara ha allt där inne och gifta mig med det typ. Men kunde inte köpa något eftersom att jag sparar till kameran.. :))))))))))) inte rättvist någonstans.
Har iofs bara köpt två saker där, mina primes och en tröja från odd molly.. Men de har alltid finast saker när jag inte har pengar.. :) kollar på raglady ibland också men det är inte samma sak tycker inte jag. Så jävla trångt där..
Haha iaf, har inga bilder så ni får detta från firrens facebook:
Puss!

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback