Svar på tal.

Fick en jävligt korkad kommentar igår;
"Natt", du verkar ju vara smart?
För det första, förlåt så jävla mycket för att jag inte använder smileysar och för att jag använder ett vårdat och grammatiskt korrekt språk, men om du stör dig så mycket på det så tycker jag inte ens att du ska läsa min blogg.
För det andra, man är inte tråkig för att man är singel? Jag är inte ens singel så du behöver ju inte komma med en så idiotisk kommentar om något du inte vet något om. Vet inte vad du gör när du är singel men så som du säger det så låter det ju som att du sitter hemma hela dagarna och väntar på att någon kille ska hitta dig?
Och för det tredje, på din blogg så finns ett inlägg, och där står det; "jag vet inte vad den här bloggen ska handla om." Tror du att det är så jävla lätt att komma på något kul att skriva varje dag? Ingen vill höra "blabla jag var med en kompis blablablabla..." eller hur?
Skärp dig, och kom tillbaka när du har något vettigt att skriva.
Peace out bitches.

Kommentarer.

oooh INDEED!

2011-01-11 // 18:03:08
» Emma

Hej!

Jag har flyttat till en ny blogg och är intresserad av vad du tycker om min nya design. Kolla gärna in och kolla runt. Om det är något speciellt du vill läsa om så säg det. Alla förslag är välkomna. :)



Tack på förhand!

2011-01-11 // 18:34:05

Oh snaP!

2011-01-13 // 06:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback