Back stabber.

Förlåt för att jag är kass på att blogga. Lovar att såfort jag har något att blogga om så gör jag det..
Tips tack?
Förresten, jag förstår inte vad det är med folk och blockera på facebook? Stör du dig på något jag skrivit så kan du fan säga det till mig istället, jag ska inte behöva komma fram och fråga varför du har blockerat mig?
Stört. Förstår inte problemet i det? Vi lever tydligen i en värld där konflikter ska lösas över nätet? GAH.
Dessutom vill jag fotografera. Men VAD? Hjelp mej.
Ska också till USA snart, om en månad!
Och på måndag har jag och min andra halva varit tillsammans i tre månader.
Pusspusspuss på det. Mitt liv är bra.
Vårskriet. NÄR KOMMER VÅREN?

Puss!

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback