Skitskitskit.

Usch, blir så sjukt besviken på folk. Folk som ska kalla sig för vänner. Att bli falskt anklagad för något man verkligen inte gjort, blir man det av vänner? Tydligen. Förstår inte vart världen är påväg, eller iallafall Ale. Ale är västragötalands skitkommun. Här vet folk mer saker om dig än vad du själv gör. Ales motto är typ "det du inte vet om dig själv, det vet alla andra." så sjukt trött på det, flytta? Ja tack. Nu kanske ni tycker att jag överreagerar, men kan ju säga att det gör jag verkligen inte. Eftersom att man inte kan lita på någon, och igen kan lita på dig, så byter man vänner som man byter underkläder typ. Längtar till gymnasiet då jag slipper alla idioter, då jag kan skaffa vänner som inte har vaakum som hjärna.. Behövde bara få skriva av mig, jävla pisshåla man bor i.

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback