Usch..

Hej, döda mig.
Nej, men, har så sjukt ont i halsen så att jag tror att jag svimmar.
Klarade inte av att vara på teatern idag ens, och idag skulle vi läsa manus. GOTT LIV!
Får ångest och typ.. allt. Bläööllölhrg, hatarhatarhatar idag. Och imorgon också, och lördag. För då får jag antagligen inte heller gå till teatern, och jag har nog inte längtat i 3 månader eller så, nänänä.
ÅÅÅÅÅÅH.
Det enda bra med denna veckan var att jag köpte en blus:
Jag mådde "bra" imorse när jag tog denna bilden. Borde stannat hemma.
Puss.

Kommentarer.

Hej! Du var med och tävlade inne hos mig om en Dubbelring i silver med texten "Carpe Diem" Tävlingen är nu avslutad, kika in och kolla om det blev just du som vann : http://linneaasjostrom.blogg.se/2011/march/tavling-vinn-snygg-ring-fran-pearlsofanca.html#comment



Om inte så finns det massor med andra fina tävlingar igång just nu ! :)

2011-03-27 // 12:04:41

inte bara jag som har ont i halsen då! :/

hemskt.

2011-03-28 // 23:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback