Jag kan inte prata med dig när du tittar bort

Alla borde få en chans att synas.
Det spelar ingen roll om du är tjock eller smal eller har fina kläder eller inte.
Alla förtjänar sin plats i rampljuset.
Världen är din, och du får göra vad du vill med ditt eget liv, glöm aldrig det.
Lev efter dina egna vilkor, gör misstag, rätta dig efter dina egna åsikter.
Ingen annan ska behöva säga till dig vad du ska ändra på.
Du bestämmer själv.
Du är unik, och det ska du få fortsätta vara.
Jag ville bara påminna dig om att du är fantastisk.
Du är stark, du är vacker, du spelar roll
& vad folk än säger så duger du som du är
Jag vill bara påminna dig om att du är fantastisk.
Du är stark, du är vacker, du spelar roll,
& vad folk än säger så duger du som du är.
Och folk älskar dig för det!



Puss!

Kommentarer.

Fin blogg! :) <3

Se noe ?!!

http://eliisabeth97.blogg.no/1306784612_steste_kattungene.html#comment



Kommentere tilbake :D ?

2011-05-30 // 22:16:07

Fin blogg! :) <3

Se noe ?!!

http://eliisabeth97.blogg.no/1306784612_steste_kattungene.html#comment



Kommentere tilbake :D ?

2011-05-30 // 22:16:30
» emina

"Dock skrev jag inte bara om invandrare, utan om alla som lever i Sverige. Jag är inte rasist, men däremot ogillar jag alla som använder våld som försvar. Sen struntar jag i vem fan det är. Du verkar inte ha fattat mitt inlägg helt med tanke på hur du reagerade, du kanske faktiskt borde LÄSA innan du ens kommenterar nästa gång, tack och hej!"



svar: men emelie, du måste väl ändå själv höra hur det låter även nu när du säger "jag är inte rastist, men däremot ogillar jag alla som använder våld som försvar". vem som helst i sitt rätta sinne hade reagerat som jag gjorde när jag läste, om inte värre. jag läste igenom ditt inlägg väldigt väl, det är inte MIN attityd som bör ändras.

2011-05-31 // 00:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback