45 facts about my life.

1. Jag visste att jag skulle hata att göra detta men ändå gjorde jag det.

2. Spaghetti och köttfärssås är fan det vidrigaste som finns.

3. Jag har världens finaste kille. Min Hjälte. ♥.

4. Jag tycker inte om när folk skämtar om ens utseende och sedan säger "jag skoja". Nej, det gjorde du inte.

5. Jag har aldrig skämts över mina föräldrar eller någon annan jag känner.

6. Jag älskar torsdagar.

7. Jag tycker inte om folk som skriker.

8. Jag har fobi för motorsågar, kunde inte åka till stan igår bara för att de satte upp julgranar.

9. Jag får panik och börjar gråta om någon trycker sitt ansikte mot min hals och vägrar ta bort det.

10. Jag älskar att shoppa.

11. Jag har sparat pengar i flera månader och nästa månad kan jag köpa min drömkamera. Den kostar ca 10.000 kronor.

12. Om jag vann en miljon så skulle jag åka till New York igen.

13. Jag och Amanda skulle egentligen kolla på film nu..

14. Jag kan aldrig få nog av Meryl Streep.

15. Jag har spelat piano i 7 år men kan fortfarande inte läsa noter.

16. Jag tycker att jogga och springa är det tråkigaste som finns men jag gillar att styrketräna.

17. Jag har en hemlighet som jag aldrig berättat för någon, och aldrig kommer göra.

18. Jag kan manipulera folk till att göra i stort sätt vad som helst, men jag gör det inte eftersom att det känns elakt.

19. Jag har sprickor i mitt ben som aldrig kommer läka. Plus en skruv.

20. Jag får inte jobba som brevbärare för min läkare.

21. Jag älskar jul, det är jättemysigt.

22. Jag tycker att folk tar allt som de läser på internet för stort allvar.

23. Jag mår illa av hår om det inte sitter på huvudet.

24. Jag vill ha två chinchillor.

25. Jag älskar filmer där huvudkaraktären blir gravid.

26. Jag tycker inte om spotify-facebook funktionen.. Jag bryr mig inte om vad ni lyssnar på.

27. Jag hade feber i morse och gick inte till skolan.

28. Jag har ont i huvudet.

29. Jag har målat, tecknat, skrivit dikter, fotograferat och liknande i typ hela mitt liv, men jag har bara blivit nöjd med typ 3 saker.

30. Det är inte många sanningar kvar nu.

31. De finaste tjejnamnen som finns är Janina och Malvina.

32. Jag har inga fler bra sanningar..

33. Jag tuggar på ett äckligt tuggummi som var i en klubba.

34. Jag spelade WoW förut, cause I'm baws.

35. Jag förstår inte grejen med att noppra bort typ hela ögonbrynen.

36. Jag känner inte Maria Montazami bara för att jag har träffat henne och pratat med henne, herregud..

37. Jag har lagt ut 15.000 på kamerautrustning.

38. Jag är ofta ensam.

39. Jag är paranoid och blir ofta väldigt rädd för saker.

40. Jag har gått på bup i snart två år.

41. Jag tycker att det är pinsamt när folk pratar med mig om saker som de gjort och inte jag gjort.

42. Jag köper dyra märkeskläder på grund av kvalitén, inte för att vara "cool".

43. När jag var liten så tog min bästaväns mamma livet av sig. Jag har inte släppt det än.

44. Jag fick maxpoäng på Mensas IQ-test. Ska göra ett test som fastställer exakt IQ när jag fyller 18.

45. Jag har aldrig solat solarium, fast jag typ äger ett.


Och här är en bild som ni aldrig har sett.. Den är typ från sjuan eller något, haha. Emo-Emelie.

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback