Shoppings!

Detta köpte jag idag när jag var i stan!
Tröjan: 799kr
Fjärren: 189kr


Kommentarer.
» sara

sv; Fin blogg ! :) vad ska du göra idag ?

2011-11-05 // 12:34:30

svar:

Hej emelie!

Gud tack såå hemskt mycket för alla fina och underbara ord! Det värmde verkligen jätte mycket!

Jag blev verkligen super duper glad, taaack så sjukt mycket!



Puust, tack! Det många inte förstår är att USA är ingen dans på rosor. Skolan är så sjukt mycket svårare och mer krävande här än i svergie. Plus att jag måste tacklas med saknaden av min släkt, två katter, häst, pojkvän och vänner.. det är det jobbigaste som jag NÅGONSIN gått igenom.

Men jag kämpar vidare, det måste ju bli bra nån gång..



kram påre sötnos!!

<3

2011-11-06 // 23:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback