För tidsfördrivets skull.

VEM
Vem är i rummet med dig?
Min sköldpadda!
Vem fick du senaste sms av? Hjältis.
Vem tänker du på nu? Hjältis!
Vem pratade du senast i telefon med? Hjälte, haha :)
Vems hus var du senast i? Hjältes!
Vem önskar du var med dig nu? Hjälte, haha!
Vem är din favoritsläkting? Min farmor <3

VAR
Var är din mobiltelefon?
precis bredvid mig
Var handlar du mest? ingen aning.
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Det minns jag inte
Var åkte du senast bil? Till Ahlafors!

VAD
Vad åt du senast?
Polly!
Vad drack du senast? eh, vatten kanske
Vad är det för färg på dina byxor? Har inga på mig :)
Vad är den närmaste saken som är blå? Tröjan jag har på mig
Vad har du på fötterna? täcke!
Vad är din favorit färg? Grön, eller något
Vilken film såg du senast? A.I
Vad hör du just nu? Mini som simmar runt i terariet


DU NÅGONSIN
Sovit i någon annans säng?
Ja.

Hånglat på en bio? Jao
Hånglat i skogen? yes
Tyckt att din kusin är het? näe
Sovit naken? yes!
Kört över hastighetengränsen? jaa
Målat om ditt rum? Njae
Dansat framför en spegel? Haha ja
Fått hicka? Ja?
Dumpat någon? Ja
Stulit pengar från en kompis? Nej!
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Nej?
Varit i slagsmål? Ja
Smugit ur ditt hus? Haha, ja
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja
Hånglat med en främling? Inte vad jag minns
Älskar eller saknar någon nu? Ja!

Skoj.



Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback