LYCKLIGAST I VÄRLDEN-TJEJEN.

JAG SKA TRÄFFA MARIA MONTAZAMI IMORGON. UHUH börjar typ gråta av lycka.
Kan inte förstå det ens.
SÅHÄR nära har jag varit Maria, inte mer.
Ord kan inte ens förklara.
PUSS!

Kommentarer.
» Nin

Heej, jag undrar om du beställde ditt smink och tillbehör på e.l.f och fick du det? Hur beställde du? är det säkert att beställa med VISA ELECTRON för mig då? :)

Tack i förväg!

2011-09-12 // 00:53:48
» HANNA

Hejsan, allt bra? :)

vill du vinna en biobiljett helt gratis ? ;) well, det kan du göra på min blogg, skriv bara "Jag är med" i en kommentar till dethär inlägget:

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-biobiljett.html

2011-09-12 // 07:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback