Mitt liv just nu! <3.

Alltså idag. Fyfan vilken bra dag. Ursäkta att jag svär men seriös. Helt otroligt.
Först gick jag i skolan, och hann klart med allt som skulle göras, sedan åkte jag in till stan och träffade världens finaste kille. Vi gick runt lite, jag köpte ett nagellack från Deborah Lippmann och så.
Sedan klockan 18:00 så.. *trumvirvel*
Träffade jag Maria Montazami! Åh, hon är sjukt fin.
Lycklig? Nejnejnej då inte alls.
Dessutom när jag kom hem så fanns ett paket där med massa smink i!
Visar det imorgon när jag tagit bilder, förklarar då också hur det funkade osv!
KRAM!

Kommentarer.
» jano

Vill du ha en ny vinterjacka? nu har du chansen att vinna en på min blogg kolla in.

du får välja mellan // canada goose // Fjälräven // Boomerang //



Följ min blogg via blogglovin så kan du följa länken där. allt du behöver göra är att rösta på bilden en gång om dagen sen skriva ett inlägg att du har röstat.



Lycka till

Puss

2011-09-12 // 23:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback