Sminket från E.L.F! Beställning m.m

Här är sminket jag bställde från E.L.F!
Lite gott och blandat!
Såhär går det till att beställa:
För väljer man allt man ville ha, inget svårt!
Sedan trycker man på varukorg och längst ner står det typ "proceed to checkout" eller någonting, tryck där.
Här kommer info, skriv in!
Sedan när du beställt, skrivit in ditt konto och etc så när de skickar varorna från england så får du ett mail.
Där står de att de sänt varorna och att de tar ca 7-14 dagar.
Jag fick mitt efter 4 dagar, så det varierar! Jag betalade ungefär 160 kronor för detta eftersom att jag hade en rabattkod.
För mer frågor, kommentera bara, så svarar jag så fort jag kan!
Kram!

Kommentarer.

Hej!

*Det vore jättesnällt om du röstar på bilden jag tävlar med. Här hittar du informationen: http://asslatjejerna.blogg.se/2011/september/hooks-facebook-tavling.html#comment



Då blir du automatiskt med i utlottningen av en gästbloggning hos oss!



* Om inte, kanske du vill vara med och tävla om snyggaste sommarbilden? Klicka då här: http://asslatjejerna.blogg.se/2011/august/snyggaste-sommarbilden.html#comment



Sorry om du inte gillar reklam!

2011-09-13 // 13:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback