Tävlar om iPhoneskal!

medalice.blogg.se tävlar jag om ett iPhoneskal, tävlingen sponsras av iphoneskal.se.
Jag vill vinna detta skal:
Rabbit Series iPhone 4 Case (White)
Här är länken: http://www.iphoneskal.nu/product_info.php?products_id=2083
Min motivering till varför jag vill vinna:
Jag började seriöst typ gråta när jag såg detta skalet?! Så sjukt roligt och så sjukt sött, ofta man typ inte är den enda i världen som faktiskt vill ha ett? JAG MENAR KOLLA PÅ DET?! SÅ SÖTT. Haha, åh, jag dör.
Puss!

Kommentarer.
» Alice

Ånej du har glömt att kommentera att du är med ;) haha. vad knasigt att jag såg inlägget, och så ba nemen det är ju min tävling. haha ;) men jag tror faktiskt att du har glömt att kommantera och länka till inlägget! Men jag kanske har fel? :)

2011-09-18 // 20:13:41
» Alice

oj jag skojade bara haha ;) såg kommentaren nu :D

2011-09-18 // 20:17:21

är de inte jobbigt o lägga den i fickan? xD

2011-09-18 // 22:01:13

Om du inte vann skalet där så har du kanske turen att vinna det i min blogg, skriv en kommentar varför just du ska vinna. Jag lottar ut 1 vitt kanin skal :)

2011-12-11 // 22:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback