Nu är det dags...

Det är dags nu. Jag behöver ta tag i mitt liv och göra så mycket saker. 
För det första tänker jag börja träna mer och äta bättre. Jag har ju tiden, och har verkligen hittat min motivation. Polishögskolan. Nej, jag skämtar inte. Det hade varit så otroligt roligt att få komma in och utbilda sig! Jag som älskar att hjälpa till skulle verkligen passa perfekt just där. Känner några som jobbar som poliser och det verkar som ett "roligt" yrke. Man får hjälpa till, det innehåller spänning, man får göra mycket olika saker, man sitter inte bara still hela dagarna och massor mer. Och vet ni vad? Jag skiter i om ni hatar poliser. Anledningen till att ni gör det är för att de plockar er titt som tätt för allt jävla dumt ni gör. Skärp er istället så slipper ni.
Lite inspirationsbilder för min egen skull:
 
 

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback