Arms arms arms

Idag var det dags för armar och bröst. Detta är verkligen det jag är svagast i, och hade inte heller så mycket motivation idag och det var så trångt på gymmet så, ja, det blev inte asmycket gjort. Skitsamma.
Dagens träning blev iallafall:
 
Uppvärmning
Gång på löpband, 10 minuter 5km/h
 
Bänkpress
10*5 - 20kg
3 reps - 30kg
 
Bicepscurl
10*5 - 6kg
15 reps - 10kg
 
Triceps pushdown
10*5 - 11kg
 
Triceps pulldown cable
10*2 - 20kg
 
Flyers i maskin
15*2 - 11kg
10*3 - 18kg
 
Diverse hantelövningar
Räknade inte några reps men hade iallafall 3&6kg. 
 
Bröstpress i maskin
10*5 - 11kg
 
/
Var så tjurig mot slutet av passet bara för att allt inklusive cyklarna var upptagna så kunde inte göra tabata idag. Så sprang allt vad jag kunde på löpbandet i 3 minuter i ren ilska HAHA. Kändes bättre efteråt iallafall hehe. 
HAHA, sån charmig "ta-i" min jag alltid har...
 
"Men spänn då så tar jag en bild." Haha Mimmi är så söt.
 
Min gosi-Mimmi som gör Triceps pulldowns
 

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback