Primeboots

Åh dagen har varit så mysig! Blev ett väldigt snabbt pass på gymmet (30 min) och sedan åkte jag in till stan! 

Dagens pass:

Uppvärmning
Crosstrainer 3 min nivå 7

Bicepscurl med stång - superset - axelpress med stång
10*3 - 8kg/per övning
5 reps - 10kg/per övning

Bicepscurl i maskin
10*3 - 6kg

Triceps pushdown
10*3 - 11kg

Triceps pulldown i cable
10*3 - 20kg

Hammercurls i cable
10*3 - 20kg

Axellyft åt sidan - axellyft framåt
10 reps - 4kg/per övning

/
Sista övningen var stressövning haha! 
Sedan i stan så hittade jag detta, åh! 

Primeboots med mocka! - 3500kr
BCAA aminopulver och questbars!
BCAA - 279kr (tror jag)
Questbar - 25kr/st
Världens bästa kroppsbalsam från Lush! - 289kr 



Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback