Running

Är helt värdelös på att springa. Har nog aldrig sprungit mer än 2km i sträck i hela mitt liv. Men kände idag att jag skulle testa om det blivit något bättre sedan jag började med tabata. Orkade 4.2km innan min höft sa nej du går av nu. Men är så sjukt nöjd med det, även att det kanske låter löjligt för er. 
Tog dock 30 minuter men vad fan, I did it! 
 
Innan jag ställde mig på löpbandet så körde jag ett snabbt bröstpass:
 
Uppvärmning
Gång på löpband - 5 min 6km/h
 
Bänkpress
10*5 - 20kg
 
Bröstpress med hantlar
10*2 - 6kg/hand
 
Bröstpress i maskin
10*5 - 11kg
 
Pecdec
20 reps - 11kg
 
 
/
Snabb-rant också, ser så roligt ut på gymmet när folk går på löpbandet på maxad lutning och håller i "handtagen" så att de typ drar upp sig själva. People, DET GÖR INGEN NYTTA DÅ. Helt allvarligt, gör om gör rätt. :)
 
 
Jag efter min bästa springtur någonsin. 
 

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback